Gå til innhold

3d i svangerskapsuke 27 ? er det seint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. er det seint?

bestillte i dag.. og sa hvor langt jeg var på vei men fikk ikke time før da.

Flere med erfaring?

og event når har du tatt/ ble bra bilder?

veldig spent og gleder meg=)

trudde det var rundt uke 25 jeg som var ideelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tokk i uke 26 sist og fikk iallfall kjempe fine bilder:-)

Skrevet

Hørte atte det beste var mellomuke 29 -32 ...kansje da va feil.. nåken andre som veit?? eg og vil ta såne bilder men vil venta til 29..

Skrevet

Mellom uke 25 og 30 er det ideelle. Før uke 25 er babyen litt tynn enda, og etter uke 30 begynner den å bli så stor at det kan være vanskelig å få bra bilder. Men det er jo folk her inne som har vært etter 30 også, og fått bra bilder. Jeg var på 3D i 26+3 og var veldig fornøyd. Uke 27 blir nok supert skal du se :)

Skrevet

Jeg skal på 3d ul i uke 27. Og mr kliniken sa at uke 27 var ideelt. 25-28 sa de.. men har hørt så mye. Blir nok bra skal du se.. :)

Skrevet

der vi skal (på lysaker) anbefaler de rundt uke 28, men sier at man ikke må stresse dersom man kommer noen uker før eller etter. :-) Uansett tror jeg det skal bli bra. Gleder meg veldig! Håper du får fine bilder. Det tror jeg helt sikkert!

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var 27 uker på vei sist gang, og bildene ble kjempefine. Det er absolutt ikke for sent!

Skrevet

varierer litt hva som er ideelt rundt om kring,fikk høre mellom 24-34 og helst rundt uke 28. det var ideelt. Jeg var der i uke 29 og fikk supre bilder:) lykke til:)

Skrevet

Med førstemann dro jeg på 3D i uke 27, men gutten ville ikke vise seg frem.. Jeg fikk ny gratis time helt til han lå riktig.. Det ble tilslutt i uke 35 :) hehe.... det var jo veldig sent, og litt unødvendig siden han snart skulle ut, men det var gratis og bildet ble kjempe bra :)

Lykke til:)

Skrevet

Uke 27 er nok helt perfekt. :)

Jeg pratet med MR klinikken her i Ålesund og de anbefalte å komme mellom uke 25-28.. Skal selv i uke 27. :)

Gleder meg.

Skrevet

Nei og nei. Har hørt at det gir best resultat i uke 28, så vi bestilte time da sist jeg gikk gravid. Fikk kjempefine og klare bilder:) Det var også veldig gøy å se alle bevegelsene. Hun gjespet, suttet på tommelen, laget surleppe ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...