Gjest Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Okei, nå mååå jeg høre hva dere tror! Hadde nok EL den 6.juni ca, for hadde EL-slim. Fikk lyserosa utflod den 12.juni, angivelig festeblødning. I grunn ingen symptomer for er jo enda en 4-6 dager til IKM. Men var skikkelig kvalm i morrest og jeg er ALDRI kvalm på morgenen. Så fikk et innfall og tok en billigstrimmel. med morgenurin i dag. Desverre så kom urinen over MAX-grensen, MEN man kan faktisk tydelig lese av 2 rosa streker!!... skjønner ingenting.. Så det jeg lurer på er: kan den vise falskt positiv fordi urinen kom over MAX-grensen? eller er ikke det mulig? For tenker på at det enda er så mange dager til IKM at det nok ikke kan være særlig mye hcg å eventuelt reagere på enda... så NÅ er jeg forvirret jenter!! Synspunkter mottas med STOOOOR takk!!!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Hei Stine<3 13pp-2SA ) Å, nå ble jeg glad når jeg leste innlegget ditt :-D Lyserosa utflod etter EL, er jo lovende. Kvalme er jo et symptom også! Jeg har ikke helt fasitsvar på spørsmålet ditt, men jeg antar at det ikke kommer 2 streker på en graviditetstest bare fordi urinen kom over MAX-grensen. Synes dette høres veldig lovende ut jeg )) Krysser alle fingrene for at spiren endelig sitter hos deg!!! Ta en ny test i morgen du eller kanskje en digital om noen dager så får du et sikrere svar. Tok selv en graviditetstest i går (kveld) bare for morro skyld egentlig, for jeg har ingen symptomer denne måneden og ikke vært noe særlig aktiv prøver. Er 10 DPO i dag tror jeg. Kom litt over en HALV (???) rosa teststrek opp om en hel kontrollstrek opp før avlesningsfristen. Tenker meg at testen var defekt, men har jo et lite håp innerst inne da. Tok en i dag tidlig også, men da kom teststreken opp som en skyggestrek... Synes den ser litt lys rosa ut, men det har jeg brent meg på før også. Tiden vil vise, tvitvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå