nina har ei lita jente Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 bare spennede å høre, synes alle kan så mye, å min lille kan så vidt å gripe tak i leker... så, få høre hva deres babyer på 4 mnd kan...??
rampete robin Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Min er 3,5 mnd. Griper så vidt tak i leker/ting. Tipper fra mage til rygg, noe han har gjort siden han var akkurat 6 uker. Skyver seg bakover når han ligger på magen. Elsker å "gå" i fanget vårt. Smiler veldig til spelbildet sitt :-) Følger veldig med når vi beveger oss rundt i rommet,l spesielt på søsknene sine. Ellers så kan de jo ikke mye på denne alderen, men det kommer seg veldig fort snart!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Minstejenta er 3,5 mnd og tar etter ting, tipper fra mage til rygg, ruller seg over på siden, skyver seg litegrann fremover når hun ligger på magen, prater masse med oss, seg selv og lekene sine. Ler når hun blir kilt og når storesøster har danseshow for henne
Hurra:) Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Min er 4 mnd, og hun får stadig bedre tak på lekene. Putter alt hun får tak i i munnen og smaker på det. Hun har begynt å snu seg fra rygg til mage. Med mye energi klarer hun å komme seg rundt Hun snudde seg første gang fra mage til rygg da hun var 1 mnd, men var jo mest pga dårlig balase. Nå snur hun seg nesten aldri lenger den veien fordi hun ikke er så ustø når hun ligger lenger. Hun har også blitt veldig opptatt av å følge med på oss rundt i rommet. Lager masse lyder og smiler. Har i det siste begynt å gjeipe Veldig artig å merke hvordan hun stadig får til mer og får med seg flere ting, selv om det er masse igjen å lære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå