HF79 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hvordan føler vi oss i dag da. Jeg selv var litt kvalm da jeg stod opp, men fikk i meg litt kornmo, så det kom seg. Har enda ikke testet ikke hatt muligheten til å kjøpe test. Men jeg har de fleste symptomer som er mulig å få, bortsett fra å pjuke . Og om jeg er gravid så er jeg 5+2 i dag. Hvordan har dere det når det gjelder symptomer???
Galskapens overhode Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 9+3 i dag Jeg trenger ikek spise like ofte lenger for å holde kvalmen på avstand og jg har fortsatt ømme bryster. Gleder meg til de neste 16 dagene er overstått, da er jeg endelig over de magiske 12.
HF79 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 jo de magiske 12 ukene. Tiden går alltid stille før det. Så går det bare fortere etter hvert. Men det blir en spennande reise og vil nok ende opp i paradis . Lykke til på ferden.
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Trøtt som bare det, ømme bryster og litt småkvalm, men jeg suger til meg alle symptomer
AS3* Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jo, nå har jeg begynt å kjenne litt på kvalmen. Er ikke skikkelig kvalm, bare småuggen om morran og hvis jeg blir gående sulten. Så nå sørger jeg for å ha valnøtter og frukt innen rimelig rekkevidde hele tiden. Er Trøtt med stor T. Ellers er alt bare bra. Jeg er 5+4 idag, så hvis alt er som det skal så slår det lille hjertet i dag Det er koselig å tenke på Og om bare tre dager er jeg halvveis i første trimester. Jammen snegler tiden seg framover
høstenerher Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Er også 5+4 i dag. Litt småuggen og ømme bryster. Og trøtt..! Er veldig koselig å tenke på at hjertet kanskje begynner å slå i dag ja, håper virkelig alt står bra til... Fikk beskjed da jeg var på UL i uke 7 sist, at dersom alt ser bra ut da er det 98% sikkert at det vil gå bra. For de som skal ha så tidlig UL er det jo greit å vite:) Men kommer nok ikke å slappe av helt før uke 10-12 nei...
InsomNina Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Åh jeg er så kvalm. Sover ikke om nettene, spyr gjerne et par ganger og på dagen må jeg spise nesten hver time for å ikke dette sammen. Jeg er så mett Og sliten.. hehe.. er 7+1 idag, og kvalmen kom for fullt for 1 uke siden. Håper den forsvinner snart.. for dette er pyton. Beundrer alle dere som har små fra før og takler og gå igjennom dette samtidig som dere tar dere av dem. (Blir vel meg det også en gang tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå