MissAntrop Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Vi reiser til syden om 1 mnd, da er gutten vår 5 mnder. Han er stor og sterk og prøver å sette seg opp både i vogna og når han ellers ligger - det blir mange sit ups om daglen Jeg er så usikker på om vi skal ta med bagen til vogna når vi reiser eller om vi rett og slett skal ta med sportsvogn. En annen sak er at bagen begynner å bli litt i minste laget.. Hva ville dere ha gjort?
Lemonia Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg ville dropept bagen. Men vi hadde allerede byttet til sportsvogn da gutten vår var 5 mnd. Ikke så mye pga plass, men fordi han ville se mer. Siden sportsvognen vår har full liggestilling gikk det greit å ha han slakt sittende når han ville det, og så ligge ellers. Nå kjøpte vi uansett en egen reisetrille til ferier. Der valgte vi bevisst full liggestilling slik at han kunne bruke den allerede første ferie (da var han 7 mnd). Han sov godt i den hver dag og det var veldig godt å bare ha med en lett vogn.
Nikki 75 Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Hadde definitivt tatt med sportsvogn, eller paraplytrille. Utrolig tungt å drasse med seg bagvogna. Men spørsmålet er jo om det er barneseng der dere skal - eller hvordan dere har tenkt å gjøre det med soveplass...
Cornelianelia Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Ta ut bagen og ta med sportsvogn. Vi byttet riktignok ikke til sportsvogn før 7 mnd her hjemme, men det går helt sikkert bra. Blir mindre å drasse på.
Lemonia Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har ennå ikke hørt om et hotell som ikke har barnesenger tilgjengelig, så tviler på at det er noe problem.
las chicas Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 da jeg var i syden med lillepia på 4mnd hadde jeg med ei carena trille. fikk den ikke helt 100% liggestilling, men nok. hadde henne sammen med meg i dobbelseng. skal til syden nå når hun er blitt 9mnd og da tar jeg med samme vognen. husk parasoll til vognen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå