Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 ikke selve bryllupet men dagen årene etter for å markere det. jeg har snart hvert gift i et år og vil gjerne gjøre noe med min mann. lyst til å høre hva andre gjør da..
The Bad Gal Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Vi gjør ikke noe ut av sånne dager, men om du vil, så er vel middag ute og en gave veldig typisk feiring. Tror det heter "papirbryllup" det første bryllupsdagåret, da er det noen som gir scrapbook med bilder og minner fra det første året sammen som gift.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Vanligvis ingenting annet enn at mannen kjøper blomster til meg I år hadde vi 10-års bryllupsdag så da gikk vi ut og spiste en bedre middag sammen. Det var veldig koselig, første gang på 4 år vi hadde barnevakt og omtrent første gang siden bryllupet at vi spiste på noe annet enn en familierestaurant
Lemonia Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Vi spiser på samme restaurant som vi hadde bryllupsmiddagen. Ellers gjør vi ikke noe spesielt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Vi pleier å spise ute, skaffer barnevakt noen timer og spiser en god middag. Har ikke vært gift så lenge (har snart 3 års bryllupsdag), men de 2 forrige bryllupsdagene har vi gjort det. Så har jeg fått blomster. Det er veldig sjelden vi er ute og spiser bare vi 2, har helst barna med, så det er koselig å være bare oss for en gangs skyld. trenger ikke være noe fancy, pizza på dolly eller peppes er kjempegodt synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Jeg pleier å bli rundpult til det renner av meg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Feirer nyttårsaften som vi vanligvis gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå