Gjest Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg sliter så med å få til rap nr 2, dvs rap etter andre pupp ved måltid. Spesielt nattestid må jeg bruke 20 min ekstra på dette. Er dette helt vanlig?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Vet ikke hva som er vanlig, men rape gjør ikke jenta mi hver gang hun har spist.Raper oftest etter første pupp hvis jeg ammer på begge, og raper hun ikke på et pr hipst på skulderen, så legger jeg henne ned. Jeg sovner også av og til fra henne hvis jeg ligger å ammer.....da får jeg jo ikke "rapet henne".....
*shehasmyheart* Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg kan bare svare for hvordan det er hos oss:) Han er en mnd. Og raping var ikke lett i begynnelsen. Syns det kommer lettere nå. Men er nok sånn her også, at første rapen er lettest. Sjauer litt med rap etter endt måltid. Noen ganger kommer den, andre ganger ikke. Og da blir søvnen litt avbrutt, for da sjauer han litt. Og må opp å rapes:) Tror det blir lettere når de blir litt større. Syns å huske det fra sist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå