Elsie84 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Gutten min blir våt i sengen om natten når vi bruker pysj.. tror det er fordi at pysjen er lett og ledig å ligge i.. når han sover i strømpebukse og body holder nok bleien seg på plass slik at han ikke er våt.. så han sover nå i body og strømpebukse.. men jeg har så mange fine pysjer som vi ikke får brukt og så er det så koselig og sikkert bedre å sove i pysj.. har vært på div butikker for å høre om de har slike gammeldagse brillebukser som jeg kan bruke under pysjen for å holde bleien på plass, men ingen som har? noen som har noen tips? blir deres små våte i pysj eller er det bare oss?
Mjølkekua Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Vi hadde dette problemet når vi brukte liberobleier da de var så stive at det rant ut på siden (begge barna våre har ligget mye på siden). Det har ikke blitt noe lekkasje med pampers. Kan jo være at dere allerede bruker pampers? Da vet jeg ikke :-p
Elsie84 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 jo vi bruker pampers.. gutten min ligger og mye på siden grunnet gulping... hmm ksnkje vi bare må bruke body og strømpebukse
Miss Fix Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_19/PID-290053(SparBase).aspx Her har de slike truser du leter etter Kan bestilles på nettet om du ikke har sparkjøp i nærheten!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Vi hadde problemmer med lekkasje når bleien var for stor. Nå er sønnen min snart 7 måneder, og vi bruker coop sine bleier som ble best i test som nattbleier. De holder godt på væsken.
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Jeg hadde problemer med at Olivia tisset utav bleien når bleia var for liten. Så vi gikk over til en større bleie. Har også hørt at en bleie som er et nr for stort er smart å bruke. Så du må vel bare prøve deg litt frem
Elsie84 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2010 hmm kanskje det hjelper å bytte str, men dette har vært et problem helt fra han var født.. og han har blitt våt når bleien er stor og liten.. har også prøvd både aktive fit og baby dry.. nå bruker vi str 3 og har snart tenkt å gå over til nr 4 snart.. men han blir aldri våt i body og strømpebukse.. ... takk for tipset på linken til brillebukser!! dette skal jeg skaffe meg håper det hjelper.. ellers takk for tips og råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå