hønny-bunny Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 En dag igjen,så skal jeg opereres,gruer meg litt,tenk om det ikke blir pent? Men trøster meg med at puppene blir 3 str mindre! jippi. Er det ingen her som har gjort dette før meg???
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Er det brystreduksjon du skal ha?? Jeg gjorde det for 7 år siden. Det gikk veldig fint. Arrene er helt lyse, og syns ikke i feks bikini. Operasjonen var fort gjort, hadde ikke så veldig vondt etterpå. Bare gled deg til å kunne få på fine kjoler og jakker over puppene Lykke til. Det går så bra atte
Rampongi Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Så spennende. oppdater oss da. Masse lykke til! hilsen rampen som skal diskutere det samme med legen sin i dag
hønny-bunny Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Tuuusen takk,for litt oppmuntring:-) Ja,brystreduksjon,godt og høre om noen med noe positivt,ellers skal alle bare fortelle meg om noe de har "hørt" om...grøss. Da får jeg hoppe i det med begge puppene;-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Tvi-tvi! Dette går nok bra, skal du se :-) Men skjønner godt at du er spent... Tenk på så godt det blir etterpå med mindre belastning på ryggen og pene pupper :-)
hønny-bunny Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2010 Sånn da var det gjort,har skåret vekk 1 kg med pupp! Og det både kjennes og synes,ikke så veldig vondt idag. Er lettet at det er overstått,og ryggen kjentes bedre ut samme dag faktisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå