Kulepennen Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Gutten min på 7,5 mnd har begynt å få skive, og jeg smører leverpostei og makrell i tomat til hans store begeistring på. Men kom over en artikkel om at feit fisk kan være allergifremkallende, og makrell er vel en feit fisk? Noen som vet noe om dette? Hvilke pålegg smører dere til deres små? (Sorry viss innlegget kommer 2 ganger, men tror det forsvant av seg selv første gangen )
Kulepennen Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2010 Der var det visst kommet 2 ganger gitt
lykkeni=) Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Gutten vår på 10 mnd får hvitost, forskjellige smøreoster, leverpostei, banan, servelat og makrell i tomat. Vi har prøvd å gi han syltetøy men det nekter han å spise =P Så lenge man ikke BARE gir makrell i tomat tror jeg ikke det er så farlig..
Mammatiljente-09<3 Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Jenta mi på 8 mnd får leverpostei, banan... Fikk beskjed av hs å ikke gi henne makrell i tomat...for det var for mye salt i det... men er vel forskjellig alt etter hvem du spør:P
Arb.ledig husmor Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Jenta vår på straks 11mnd spiser leverpostei, prim (litago sin helst, men ikkje alle butikker som har den), banos, skinkeost, syltetøy (men får ikkje det så ofte da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå