Gå til innhold

Nei, nei, nei!!! Hvor uflaks skal man ha da??

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg forfølges tydeligvis av uflaks.

Hadde vårt andre ferskforsøk i april. Fikk ut 25 egg og fikk fryse ned 7 stk flotte egg. På innsettingsdagen fikk vi vite at det hadde skjedd en feil med maskinene, slik at det ble en temperaturdipp. Mao temperaturen fikk et unaturlig fall før den fortsatte senkingen som normalt. Vi fikk beskjed om at det ikke var mulig å se om eggene tok skade før de tinte dem til fryseforsøk, men at de trodde det hadde gått bra.

Jeg har hele tiden vært positiv (der fikk jeg den) og tenkt at de vil klare seg. Vi skulle ha innsett i morgen, men nå i dag fikk jeg telefon om at alle eggene er ødelagte! De lå bare i en grøt. Er så ufattelig lei meg nå, tårene bare triller.

Skulle ringe inn neste mens og avtale veien videre. Rekker vel ikke et til før ferien nå, og mannen min orker heller ikke det. Blir ganske dårlig under forsøkene fordi jeg får så mange egg ut, så greit med en pause egentlig. Legene skulle se på papirene. De nevnte sist gang at vi ville få et privat forsøk dekt av klinikken dersom eggene ble ødelagte på grunn av denne feilen. Sykepleieren kunne ikke si om det var årsaken, så spent på hva de sier om det.

Dette ble veldig langt, men måtte bare lufte hodet.

Fortsetter under...

Huff, dette var innmari leit! At det går an å være så uheldig. Det må være ytterst sjeldent at maskinene blir ødelagt. Jeg synes uansett at du burde få et forsøk gratis.

Skrik & grin - ta dere en god og lang pause, så er du klar igjen. Det er jeg helt sikker på. En mager trøst at du får mange egg og noe dritt at du får ubehag. Men det er godt å vite at du har egg.

Ønsker deg lykke til, Klem Drømmefall

Huff, så trist og så unødvendig at slik skal skje!

Noe lignende skjedde med oss faktisk, hadde flere egg på frys og ventet bare på mens slik at jeg kunne få startet opp til fryseforsøk. Så en dag ringte de og sa de hadde med et uhell klart å tine opp alle eggene, dermed ødelagt de slik at jeg ikke kunne få fryseforsøk i denne omgangen.

Var forferdelig å få denne beskjeden, man er jo så klar til å starte opp. Men vi får et ekstra forsøk gratis pga dette hvis vi ikke klarer det på de tre første forsøkene. Og neste forsøket fikk vi også dekket alle kostnadene (bortsett fra medisiner da), så synes alt i alt de har gjort det de kan for å rette opp 'skaden' når den først var skjedd.

Synes absolutt du bør få samme tilbudet!!

Du får nyte ferien og lade opp til nytt forsøk etter sommeren!

klem!

Takk for oppmuntring jenter:)

Lettere i dag. Ser framover. Holder på med nye runder akkupunktur for å se om det kan hjelpe. Nå skal sommeren nytes med masse ekstra aksjer:), god mat, god fin og deilig vær:)

Satser på at vi klarer det på neste forsøk, og at vi slipper det fjerde som da bør bli gratis (betaler med selv da), og at vi kan starte rett etter ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...