Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal til Spania i leid hus 14 dager i oktober, da er barnet mitt 1 år og 7 mnd. Aktiv krabat har vi og ser for oss at måltidene kan bli hektiske, når vi ikke er på restaurant og de har barnestol.. Lurer derfor på å kjøpe en slik reisebarnestol, en posetype som man kan tre på stoler.

http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/mat-og-stell/sack_n-seat_-reisebarnestol2

Det finnes to ulike typer som jeg har sett, med 200 kr forskjell.

Noen som har erfaring med disse? og passer de for barnet mitt alderstrinn tro? eller er de for mindre barn.. Jeg har ikke brukt bæresjal eller liknende, så kan ikke bruke det som erstatning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes jo også slike som man henger fast på bordet, men de veier nok betydelig mer og er nok mer tungvindt å ta med...Ellers hva tror dere? ønske rikek å bruke mye penger på dette siden dette er vårt siste barn og bruken vil begrense seg

Skrevet

Jeg har også sett på og vurdert disse, men i grunn ikke funnet de så praktiske allikevel. Barnet blir jo sittende på selve stolen, og dermed ganske lavt i forhold til bordet.

Og med min lille makk, er jeg redd han ville vridd seg ut av hele greia og sikkert også veltet stolen.

Har en som festes på bord og en "stol på stol", foretrekker den som festes på bord, den sitter han i ro i. Han er som sagt så urolig at den som festes på stol ikke blir stabil nok.

Skrevet

Jeg har en slik Sack-n-Seat og det er noe av det mest geniale vi har kjøpt :P har den alltid med oss i stellevesken.

Når det gjelder alder er jeg usikker om det fortsatt vil være behov, for vår del foretrekker jeg å ha dette som et "belte" på stolen fremfor at hun sitter helt uten noe, men nå har vi hatt den siden hun knapt kunne sitte selv.

Det kommer kanskje an på hvordan han/hun sitter på en vanlig stol?

(De blir som en sele, man må fortsatt passe på stolen selvsagt)

Skrevet

Vi brukte en sånn sack'n'seat da vi var på ferie i et land der det ikke er så vanlig å ha barnestoler. Den var uvurderlig da, men vi har ikke brukt den siden.

Jeg ser på bildene at barna sitter nede på stolsetet, men vi hadde henne "hengende" lengre oppe. Hmmm... Kanskje vi gjorde feil? Det fungerte uansett fint for oss :) Men hun var bare litt over ett år da vi brukte den.

Du får sikkert solgt den på Finn etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...