Meandmyboys Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Trenger litt råd.. Er det vanlig at man holder de hjemme fra barnehagen dagen etter en "krupp"-natt ??
Noah 08. Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg gjør det..men her er det gjerne litt forkjølelse og hoste samtidig som falsk krupp anfallene kommer.
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har gjort det, men han har også hatt feber. Du må vurdere allmenntilstanden. Hvis det også har vært en tøff natt med lite søvn kan en dag i barnehagen være slitsomt. Halv dag i barnehagen kan også være et alternativ dersom allmenntilstanden er god og barnet ikke har feber.
Jermina med mai-spire Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Vi pleier å være hjemme. Men er ofte snufsete og litt ute av form i tillegg da. Og vi har gjerne et par netter på rad. Da er det godt både for liten og stor og ha hatt en "hviledag" i mellom.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Mine har alltid vært det. De er ofte helt utslitt av enten hoste, og at de har vært masse våken på natten. Noen ganger er det feber, og jeg føler også noen ganger at selve kruppen kommer etter flere dager med å være småsyk. Så de har ofte lite å gå på. Men er allmenntilstanden bra, er det jo en mulighet med halv dag som noen nevner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå