sjeviot Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 jeg driver å flytter for fullt,vasker og styrer. Og oppå det har det i helgen vært både bryllup og komfirmasjon og jeg kjenner at jeg har slitt meg ganske ut. For nesten en uke siden,så kunne jeg kjenne babyen min mye og godt hver dag,men nå kjenner jeg kjempe lite og hvis jeg kjenner noe så er det kjempe svakt,slik har det vært noen dager og da blir jeg engstelig. Erdet bare slik det er av og til eller kan jeg ha skadet babyen med å styre så fælt? Jeg hadde kanskje merket det hvis det var noe galt? Jeg er 22+2 uker på veg.
lilletjukka ;o) Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Har hørt mange si at det kan være stille i perioder, spesielt før uke 24. Det var først i uke 24/25 at jeg kjente skikkelige kraftige spark, men innimellom er det også veldig mykt. Særlig de siste 3 dagene. Er du bekymret kan du jo ta en tur til legen, jordmor eller helsestasjonen for å snakke med noen. Husk at babyen er godt polstret og beskyttet inni der, så sannsynligvis har det nok gått helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå