Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jeg våknet nemlig opp til blødninger, både gammelt og litt nytt, i dag tidlig. :S Jeg fikk legetime i dag kl 1250, og håper jeg får henvisning videre da... Jeg må jo bare akseptere at det kan gå veldig galt, det er en del av gamet - graviditet er jo litt risikosport, dessverre. Jeg tenker at hvis det går galt, er det nok en god grunn til det. Det må - og vil - jeg bare akseptere. Akkurat nå er jeg mest interessert i å vite hva som skjer i magen min, slik at jeg vet hva jeg har å forholde meg til... Jeg skal reise bort på torsdag, og blir etter planen borte noen dager, så jeg håper jeg får komme inn til ultralyd før torsdag, ellers vet jeg ikke om jeg kan dra...

... prøver også å huske solskinnshistoriene, som det jo er mange av! *puh* Må bare puste ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Uff, utrolig kjedelig med blødninger! Hvor langt er du på vei? Jeg blødde flere ganger med førstemann, ca. i uke 6-7 og uke 9 og uke 11. Men det gikk veldig bra, gutten er nå 19 mnd. Verken lege eller gynekolog kunne gi noe svar på hvorfor jeg blødde.

Krysser fingrene for at ting er som det skal hos deg. Be om blodprøve for å måle hcg. Ikke sikkert ul kan vise noe om du er for kort på vei..

Skrevet

Jeg er ca i uke 6-7, evt 7-8, litt vanskelig å si, siden jeg har lang og uregelmessig syklus... Jeg har også gode venninner som har blødd MYE og i lange perioder, likevel ikke mistet, så jeg har fremdeles håpet. Uansett får jeg bare vente og se. Jeg har legetime straks. Litt av problemet er at jeg skal reise bort på torsdag, det er en tur som har vært planlagt i et halvt år, og jeg må nesten vite litt mer om hvordan det ligger an før jeg evt tør å dra. Det er ingen private gynekologer her, ellers hadde jeg bestilt time med en gang... *sukk*

Skrevet

vet hvordan du har det... Venter på legetime i morgen tidlig. Har hatt småblødninger i omtrent en uke. Ikke hver dag, men nå og da. ingen smerter eller noe slikt. Er som deg mest interessert i å vite hva som skjer, uansett hva utfallet måtte være..

Lykke til, krysser fingrene for deg..

Klem :o)

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Jeg håper det går bra! Gi oss beskjed etter du har vært hos legen, er du snill! Jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

Masse lykke til, krysser fingrene for deg og hååååper inderlig at alt er bare bra med den lille :)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord, alle sammen! Jeg fikk henvisning til gynekologisk poliklinikk på sykehuset, og skal dit på onsdag. Jeg kan jo ikke gjøre så mye annet enn å vente og se, det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett. Jeg har ikke blødd noe mer siden i dag tidlig, og det er jo godt. Det nytter ikke å tro hverken det ene eller det andre akkurat nå. Jeg må jo bare være noenlunde realistisk.

Jeg skal uansett til fastlegen min i morgen (jeg var hos en vikar i dag for henvisningen), for å ta opp diverse fødsels- og barselstidrelaterte traumer fra forrige gang. Selv om det skulle gå rett vest denne gangen, håper jeg det blir litt lettere ved en evt neste gang når jeg endelig har klart å legge kortene på bordet. Gruer meg nesten mer for den timen enn for ultralyden på onsdag, om jeg skal være ærlig. Jeg må også be om sykmelding, det kan være greiere å få det hos fastlegen enn hos en travel gynekolog, som har presset meg inn i et travelt skjema like før lunsj. I det hele tatt har jeg nå blitt presset inn tre ganger på timeplanen på tre dager, så jeg føler meg skikkelig heldig og godt ivaretatt. :)

Skrevet

huffda, meg80- blødninger er aldri noe gøy:(

Håper at det bare er en ufarlig småblødning og ikke tegn på SA/ MA- er jo så mange som opplever sånne ting, men som det likevel går bra med! Vet blant annet at kvinner som har morkaken langt ned mot mormunnen ofte opplever endel blødninger, så det KAN jo være noe sånt no også.

Uansett ikke lett å vite, jeg krysser ihvertfall fingrene mine for at alt går bra med deg- og venter spent på oppdatering,

stor klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...