Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Skulle jeg ha dratt på sykehuset for kirurgisk abort. Jeg skulle tatt to piller kl. 22. De ligger fortsatt i pakken sin.

Jeg er nå 10+3, og har tenkt HELE 1 trimester omtrent at valget skulle falle på abort. MEN jeg ombestemte meg :)

Nå er det for sent til å ta pillene, og jeg skal ha barn nummer TO januar 2011 :D

Barna mine har forskjellige fedre og sønnen min fra før er bare 1 år. Det var noe av grunnen til abortvalget og hva "alle" andre skulle mene om det.

Men HEY, jeg kom i løpet av få timer på andre tanker og vi SKAL få det bra!

Alle som mener negative tanker om det rundt meg kan få mene akkurat hva de vil, men jeg kommer til å være like stolt av mine barn uansett! :) Den nye i magen er trossalt like mye mitt barn som sønnen jeg har fra før som jeg elsker høyere og mer enn livet selv!

Jeg får aldri den ideelle lille familien jeg alltid har ønsket meg. Med mamma, pappa og de små barna, men havner vel i kategorien den "moderne" familien. Men er ikke dermed sagt at man ikke kan få det fint sammen.

Nå har jeg en utrolig merkelig følelse i kroppen! I stedet for å dra på sykehuset om noen timer for å fjerne noe så positivt og vakkert skal jeg ringe jordmor å bestille time til den 1 kontrollen.

Jeg gleder meg :)

Jeg måtte stå opp for å skrive det her, for jeg er så glad! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

Endelig kan du slappe av og kose deg. Høres ut som du har truffet en beslutning som du trives med. Ikke bry deg om alle andre. Det er ditt liv og ditt valg. Folk har gjort verre ting enn å få barn med to forskjellige...

Skrevet

Glad for beslutningen din -denm er det jo tross alt bare du som kan ta :)

Venter selv barn nr 2 med en annen pappa enn min første på 1 1/2 år. Er lykkelig og gleder oss veldig :) Klart man kan få det fint i en moderne familie også, "bare man trår varlig" i forhold til mine, dine og våre. Den moderne familien kan jo by på noen utfordringer, men er man romslig og inkluderende så går det meste seg til -tror jeg!

Skrevet

Gratulerer så mye! Det høres ut som om du har tatt det riktige valget for DEG, og da kan alle andre bare si akkurat hva de vil. Dette skal nok gå fint!

Skrevet

Gratulerer :D

Skrevet

Så fantastisk! Jeg ble litt rørt :) litt hormonell tror jeg :) hadde litt samme valget selv, og er så utrolig glad for å ha tatt valget! Nå er det bare positivt liksom!

Kos deg masse! tenker storebror/søster blir veldig glad når babyen kommer!

Alt hell videre på ferden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...