strekkmerketrollet Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 noen her som har prøvd 3d UL i 1. trimester? Vurderer å bestille en time mellom uke 10 og 12, men er dette "vanlig"? Eller er det bedre å vente lenger? Har ikke prøvd 3d UL i de andre svangerskapene, så har veldig lysst denne gangen
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 HEI. bare titter innom fra 3 tri. vurderte faktisk selv å gjøre det i 1 tri. jeg hadde bestillt time og alt. men jeg prata hedigvis med ei venninde som hadde gjort det i uke 12 , og hun sa du så veldig lite.. dette var på grunnav at babyen har så tynn hud så du så veldig mye blodårer å slikt hun sa det ikke var verdt pengene i det hele tatt. Så jeg venta til uke 29 og det var helt fantastiskt ! DET er virkelig verdt hvert eneste øre !! klem
MMMH Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg fikk anbefalt å ta 3den fra uke 26 og utover, da er babyen "ferdig" -har dannet ansiktstrekkene det vil ha etc. Det var en fantastisk opplevelse i mitt forrige svangerskap Vi har bestilt vanlig ul i uke 12, bare for å se at alt er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå