Gå til innhold

fått fleier barn trass i det første vanskelige svangerskapet?

Anbefalte innlegg

er redd for at dette vanskelige svangerskapet skal ha ødelagt lysten for å få flere barn:( vil lysten komme tilbake elr ikkje? kan ikkje tenke meg det for slite fortsatt og får lite glede av det barnet eg har. synest det bare er jobb. var veldig verpesjuk før eg fekk ho og hadde så lyst på barn eller har alltid vært verpesjuk så lenge eg kan huske, ka skjedde? koffor har eg så avsmak no. er det på grunn av den alvorlige depresjonen?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! Har fortsatt nesten 3 mnd igjen til termin, og lurer på hvordan jeg skal holde ut. Det har vært langt fra noe rosenrødt svangerskap, med depresjon og det hele. Gleder meg veldig til jenta kommer, men er redd for fødselsdepresjon, og håper av hele mitt hjerte at jeg skal slippe det. Akkurat nå vil jeg ikke tenke tanken på å skulle gå gravid igjen på noe tidspunkt. Tåler ikke hormonendringene, de gjør meg helt ustabil.

http://hormontrollet.wordpress.com/

• 2 uker senere...

Jeg var deprimert i hele forrige svangerskap og fikk en alvorlig barselsdepresjon etter at barnet var ført. Syntes alt var stress, kunne ikke glede meg.

Nå er jeg gravid på nytt og har tenkt å begynne med medisiner når jeg nærmer meg slutten av svangerskapet. Jeg orker IKKE å ha det slik i barseltiden en gang til. Først nå når barn nr 1 er over 1 år at jeg klarer å glede meg skikkelig over han...

Så søk hjelp og start med medisiner hvis nødvendig. Ikke få den første tiden ødelagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...