Mammatiljente-09<3 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Lurer litt på om hun er sulten...har ikke prøvd melk...men de siste dagene har jeg prøvd å gi henne tilbud om mat sånn ca hver tredje time...er dette for ofte? Snuppa er straks 9 mnd
Bassen&Spira <3 Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Gutten vår på snart ni måneder får enda mat på nettene. Han spiser da ikke så mye fast føde på dagtid.. Er heldig hvis jeg får i han 2 porsj grøt hver dag, så føler ikke jeg kan nekte han mat på nettene. Om natta vil jeg helst sove å ikke høre på at han skriker seg i søvn - så jeg gir han melk, da slokner han med en gang etterpå :-) Hender han får mat hver 3 time hele natta, men som regel får han 1-2 ganger.
Kortslutning Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Det kan være at hun er i et utviklingssprang og derfor mer urolig. Jenta vår sov godt hele natten, og uten mat fra 6 mnd. Men litt før hun ble 9 mnd så begynte hun å våkne om natta. Det tok over en mnd før hun sov hele natten igjen. Vi holdt fast på våre rutiner, og det gikk over av seg selv. Så det kan jo være at det er det? Egentlig har ikke en unge på 9 mnd behov for mat på natten, så det ville jeg hvertfall ha unngått. Men det er meg..
Mammatiljente-09<3 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2010 til vanlig har det gått rundt 4 timer mellom måltidene..jeg vil heller ha 1 måltid ekstra på dagtid enn å gi henne mat på natten..å nå har vi prøvd å gi mat rundt 3 timer etter det forrige måltidet....da spiser hun vel og merke litt mindre ved hvert måltid..men nå sover hun hele natten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå