Jente09&Jente12:) Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Og eg merker at eg er i kjempe humør for tiden!!!! ). Ja eg syntes det er så spennende at no skal vi prøve å på nr 2, det kribler i magen og eg har egentlig lyst å fortelle det til alle sammen hehe. Er litt kjekt å ha en så stor hemmelighet sammen med sin kjære og når det er gått ca 3mnd så kommer du med den store nyheten:o). Får bare håpe spiren sitter med engang!!!!!!, (hadde det bare vært så enkelt).Gleder meg til det nærmer seg eggløsning, dagene går altfor tregt syntes eg! hihi. Måtte bare dele dette med noen:o) Lykke til dere andre prøvere her inne:o).
Gjest Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Hei:) Jeg sluttet også på pillen for 4 dager siden:D Jeg har et barn fra før av, men skal no prøve på et kjærlighetsbarn med samboeren min:) Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver:) veldig spennende:) Jeg lurer litt på hvor lang tid det tar før syklusen er som normalt igjen og når mensen kommer. Jeg hadde mensen 31 mai sist gang og har en syklus på 32 dager, lurer på om jeg får den tilbake like kjapt sånn at jeg kan få EL når mannen er hjemme nå i sommer:)
Jente09&Jente12:) Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Så spennende!!!!). Jeg sluttet med pillen når jeg fikk mensen, altså den "kunstige" mensen siden eg gikk på pillen og trodde eg måtte vente på den ordentlige skal komme tilbake. Men så var det noen som sa til meg at det trenger jeg ikke, så jeg er fruktbar sånn ca neste onsdag men skal ha sex fra søndagen av og hele uken hahahaha:o). Masse lykke til da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå