Gå til innhold

Husker ikke helt fra sist,hvordan er dette med avføring når man ammer??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dem gå flere dager uten? minnes jeg husker noen snakket om opptil 7-10 dager,men husker ikke helt hvordan det er...og om hvordan det er når en evt gir nan ol...noen som kan oppdatere meg litt her??(gullfisk minne eller ammetåka haha...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja faktisk så ka det gå 14 dager hvis man fullammer!

Skrevet

jeg hadde ikke latt det gå så lang tid før jeg hadde snakket med HS eller lege. en jeg kjenner lot det gå 10 dager og der ble de faktisk sendt på sykehus for tømming med den lille fordi det var så forstoppet og hun fullammet. hadde heller sett på formen til den lille enn og stole på sånne "regler". ett lite triks jeg ofte brukte når det gikk flere dager i mellom avføring på tulla er å ta tempen. da kom det som regel :)

Skrevet

De små blir ikke opstiperte når de kun får mm:) Det kan faktisk gå så lenge som 2-3 uker. Man kan evt gi litt sviskesaft om den lille har ubehag.

Skrevet

Da jeg fullammet gikk det mellom 9 til 11 dager mellom hver avføing.Va ikke plaget av det.Det var mye avføring den dagen det kom.Opp til ørene.Alt kom i ei bleie og så var det over ei veke til neste bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...