Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, så har det skjedd mot alle odds, jeg er gravid igjen. Et bittelite uhell med prevansjonen i en "sikker periode" i syklusen. Lille vi har er bare 1.5 år, vi leier en liten leilighet som ikke har plass til fler, sambo har nettopp mista jobben, jeg skal starte på master til høsten uten studielån og jobbe i tillegg for å få penger. Vi får ikke lån så lenge vi er i denne økonomiske situasjonen. Forholdet skranter, vi har time til fam.vern allerede. Og så dukker streken opp....fornuften sier meg at dette ikke går. Men hjertet mitt, jeg vet ikke....har tatt abort en gan før da jeg var yngre og det var grusomt, ble veldig deprimert etterpå, selv om jeg visste at å få barn på den tiden med den kjæresten ikke kom til å funke. HVA SKAL JEG GJØRE? Kan risikere at forholdet tar slutt og blir da hovedansvarlig for nyfødt og 2 åring....Dette er ikke mitt liv!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141974815-en-liten-bl%C3%A5-strek-som-ikke-burde-v%C3%A6rt-dero/
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei.. Høres ut som du ikke har det helt enkelt nå. Det er selvsakt lettere sakt enn gjort, men du bør gjøre det DU mener er det rette. En abort kan være vanskelig, men for noen så er det rette valge selv om det er vanskelig. Du må huske på at HVIS du velger å ta en abort nå, så betyr ikke det at du ikke kan få flere barn senere når det passer bedre for deg og din situasjon. Du kan jo f. eks prøve å snakke med samboeren din om hva han mener bør gjøres? Du bør iallefall tenke nøye gjennom dette og gjøre det hjæret ditt sier. Uansett hva du gjør, ønsker jeg deg lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141974815-en-liten-bl%C3%A5-strek-som-ikke-burde-v%C3%A6rt-dero/#findComment-141984012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå