Gå til innhold

Hurra - gravid på mitt 5. icsi!!!

Anbefalte innlegg

I sjokk! Både Mannen & jeg virrer rundt. Hva gjør vi nå? Mannen ble faktisk sengeliggende. Og jeg klarer ikke gjøre noe fornuftig. Tusen tanker og skrekkblandet fryd. Mange følelser.

Fint å lese noen av innleggene fra nygravide og littmindrenygravide.... Normalt, med andre ord :)

I tillegg er det vel også sånn at vi prøverøvere er "mer engstelig" enn de som blir gravide på "vanlig måte?

Noen erfaringer i tiden fra positivt test?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141974744-hurra-gravid-p%C3%A5-mitt-5-icsi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tihi, vet alt om det der :) Fikk positiv test på torsdag etter 7 års prøving, vi er helt satt ut enda, men mest redd blir man jo for at dt ikke skal gå bra, men da har jeg iallefall fått oppleve en positiv test :) Min samboer sier at jeg ikke lenger kan ha pcen på fange pga. stråling.. Hehe

Ønsker deg masse lykke til..

Gratulerer så kjempemye! Det er en fantastsk følelse dette:):)

Jeg ble gravid på vårt 2.icsi og er fortsatt i lykkerus. Er 6+5 i dag og skal på ul onsdag:)

Jeg orka ikke ta tissetest denne gangen, så jeg tok blodprøve på rd 13. Valgte å ta blodprøve igjen uka etterpå, bare for å være litt mer sikker.

Ut fra blodprøvene ser alt flott ut, men jeg er ikke helt sikker før jeg har sett det på ul. Derfor gru/gleder jeg meg til onsdagen.

Hos oss som er gravide med prøverør regnes terminen fra to uker før uttak/innsett.

Og JA! Jeg tror nok vi prøverørere er mer engstelige. Vi har jo lagt ned litt mer innsats for å bli gravide, og er derfor ekstra engstelig for at noe skal gå galt. Da er det liksom ikke bare å prøve igjen neste måned....

Vi har et barn på 5 som ble unfanget på naturlig vis, og det er mye mer stress rundt dette svangerskapet enn med det forrige.

Du får ha masse lykke til videre:)

Klem

Søte innlegg, tusen takk!

Brunette - nei, jeg går ikke på crinone nå. Men brukte cyclogest til positiv test. En lettelse med stikkpille heller enn den forbannede criononepinnen.... som det gang på gang ble blod på.........Hihi... ja, disse mennene er jo like skrekkblanda fryd som oss fruer. Her kan jeg plutselig ikke løfte på noe som helst. Jeg vet ingenting om graviditet. Men tror han overdriver litt... ;)

Alice - ok, da er jeg 4 + 2. Så lite & fantastisk stort!! lykke til med UL på onsdag. Skjønner godt gruglede. Jeg kommer nok garantert etter med grugleding... :)) Fint med erfaring fra tidligere graviditet, da!

Annonse

Gratulerer kjempe mye :):) Fantastisk følelse å få en positiv test etter så mange år :))))

Er selv 5+3 idag. Skal på tidlig UL uke 7. Ble gravid på mitt 2forsøk med 2 fryseegg. Kanksje det er 2 inni der ;)

Annonse

Gratulere så masse med spiren, vil nok ta ei stund før det går opp for dere. jeg er 7+4 i dag og det har enda ikke gått opp for meg ; )

Skal på UL på Onsdag, fikk satt in to flotte egg så det blir veldig spenende å få resultatet, er der 1 eller er der 2?? grur/gleder meg.

Masse lykke til med spiren kansje vi treffest på gravide sliter?? har ikke turt meg over dit enda : S

Tusen takk for gratulasjoner og klemmer. Og det samme tilbake. Det ser ut som vi er flere som går en spennende tid i møte. Er det et eller to? Jeg satte inn et perfekt firedelt og et rufsete femdelt. Sa til samboeren at det er sikkert den pjuskete fighteren som har kloret seg fast. Har tidligere satt inn mange perfekte firedelte. Blendahvite tester.....

Dere som har satt inn - hvordan hadde eggene delt seg. Kan dere noe om fragmentering? Rufsepjusken var fragmentert. Aldri satt inn det før.

Det blir laaaang venting til UL. Men da er vi flere som kan vente sammenm ;)

Lurte meg inn på gravide slitere, men der var det mye skummel lesning...... Jeg er bekymret for magesmerter og murring. Googler for harde livet.. hehe... og ser at det er ganske vanlig. Flere med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...