er2vil bli3 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 *hjertesukk* Da har vi vert prøvere nesten ett år. Hvem skulle tro at det kom til å ta så lang tid? Jeg har ikke mistet motet, men det hender jeg begynner å lure " skal ikke det skje meg snart?". Syns jeg ser alle rundt med får barn heeeele tiden. jeg har kontaktet lege, får komme til for å ta blodprøver og gå igjennom resultatet i slutten av mnd. Jeg venter i spenning på hva som kommer ut av dem. Noen andre som er i samme situasjon?? Hvordan tar dere dette?
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Hei, vennen. Kjenner meg veldig godt igjen der, ja. Prøver siden august -08, med 2 MA. Du må bare huske en ting, for hver måned som går, er dere en måned nærmere målet. Lykke til videre
er2vil bli3 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2010 tusen takk! Det var gode ord godt å vite at enn er flere som har det på samme måten. har dere tatt kontakt med lege og slikt?
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Vi var begynt på utredning like før vi ble gravide med forrige MA som ver i januar. Har ikke kommet igang igjen enda. Føler ikke helt at vi har overskudd til det. Når vi først begynner igjen, har vi lyst til å gjøre det 100%. Har også for øyeblikket pause måned. Veldig deilig å ha det inne i mellom også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå