Live-engangtil Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 eller en butikk man kan få kjøpt den i og eventuelt hvor mye en sånn koster. Så de reklamerte for en sånn vugge (kan også henges i taket) på nettsidene her, men jeg får ikke opp den siden og nå virker den være forsvunnet...
beibis Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Kommer jo helt an på hva du mener med "riktig vei" da:-) Hvis du mener vugge som vugger som gyngestol og ikke fra side til side har du jo den som var med i skaperen i fjor. Tror den heter SoRo. Jeg har bestilt understell til en babykurv som gynger som gyngestol fra England. Fant ikke i Norge. Bestilte fra www.Clair-de-lune.co.uk. De selger både kurver og vuggeunderstell. Er visst vanligere i England med slike vugger, mens her i Norge brukes mest vugging fra side til side.
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg såg ei slik vugge i en butikk i Trondheim. Husker jeg syns den var dyr. Noe over 5000 kanskje. Ta prisen med en klype salt;-) http://bebitobutikk.blogspot.com/p/om-bebito.htmlpe Her er nettsiden, ring og snakk med de så får du vite sikkert;-) Om du virkelig ønsker ei slik vugge så tror jeg no det lar seg gjøre!! Lykke til i jakten;-)
sprellemor Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Vi har kjøpt fra (dvs. vi fikk den i gave) www-so-ro.com koster 3 999,- inkl frakt. Den kan nok ikke henges opp, men den vugger såkalt "riktig vei" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå