<3 2prinser <3 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Vi vurderer 2 uker ferie der i løpet av oktober. Da er sønnen vår 19måneder..noen med erfaringer og tips til flyreisen og oppholdet med en liten pjokk?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Vi var der i mars med våre to små på 4 år og 20 mnd Kjempefint sted! Vi var i Aonang... Flyreisen gikk som en drøm, vi hadde direktefly dit og mellomlandet i Sharjah på veg hjem til Norge. Reiste med Star Tour
Tøysetipp Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Vi var der nå i mars, også i Aonang. Om dere ikke liker stedet ligger flere av øyene Koh Lanta ++ ikke så langt unna. Vi elsket stedet, folkene, maten og alt. Tok longtailbåt ut til andre strender og var på dagsturer til andre øyer. Bla. Phi Phi, Chicken Island m.fl. Jeg elsket shoppingmulighetene, romantiske coctailstunder på stranden, barnevennligheten og massasjen. Du får ikke bedre massasje enn hos LILLY. Spør etter henne- hennes studio ligger ved restaurantene litt lenger bort. Fikk massasje hver dag, det var helt fantastisk. På kvelden kom det aper ned på stranden, ved 17.00 tiden og vi matet ville aper med bananer noe som var veldig stas for arvingen. Det er små turistinformasjoner underveis til stranden hvor dere kan plukke ulike steder dere ønsker å reise til. I februar hadde vi stort sett 38-40 grader hver dag og det var HETT ! Jeg vil absolutt Aonang, Krabi:-) Alle jeg vet som har vært der har utelukkende gode opplever derfra.
<3 2prinser <3 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2010 Høres veldig bra ut! Frister ikke noe mindre nå hvert fall Kan jeg spørre hvor mye dere betalte for reisen? Sånn ca?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Vi betalte ca. 38000 for turen vår. Det var for 4 personer, men minstemor gikk som baby og satt på fanget under flyreisen. Hun fikk sprinkelseng på hotellrommet Vi hadde bestilt flystoler med ekstra benplass og betalte litt ekstra for det...Absolutt å anbefale!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Vi bodde her http://www.startour.no/feriereiser/thailand/aonang/aonang-villa-resort/?season=sommer-2010?
Piken på landet Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Jeg var i Krabi (Aunang) for litt over ti år siden. Da som backpacker med to veninner. Det var bare fantastisk!! Mye har forandret seg der de siste 10 årene, når vi var der var det ikke Mc Donald og andre amerikanske kjeder. Men jeg vil to det er like fantastisk nå allikevel. Vi var ikke så mye på aunang på dagen. Tok som regel dagsturer ut på andre øyer. Det var bare heeeeelt topp. Når barna blir litt større skal jeg tilbake dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå