minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 jenta er litt over to mnd. hun har begynt å sove mange timer på natta... legger henne i 20-21 tia og så sover hun til 05-07 tia... og så mat og sove 3-4 timer til. etter hun begynte med dette så har måltidene på dagen blitt hyppige, hver andre time helst... regner med at hun kompanserer for den tapte natt maten, før spiste hun hver 3-4 time døgnet rundt. måltidene er alt fra 90-160 ml... pleier å stoppe selv når hun er mett. skal jeg prøve å drøye måltidene eller skal hun få bestemme dette selv? hun er vel litt liten til å bare spise 4 store måltider? gjevner dette seg når de begynner å spise grøt?
ღMadame_mim ღ Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Jenta mi er straks 3 måneder. Det er ikke noe problem å la babyen bestemme selv hvor mange måltider hun vil ha iløpet av dagen. Her i huset har jeg faktisk ikke noe valg heller. Er hun ikke sulten og sier ifra så nekter hun rett og slett å spise!! Hun spiser nå 4 måltider om dagen og det er da 180ml ublandet mme. Det er vel 200ml med mme og malt oppi tror jeg. Når hun var 2 mnd spiste hun også 4 måltider, men da 150ml ublandet. Hun sover fra ca 23-9 hver dag. Så lenge barna legger på seg normalt og virker fornøyde så tror jeg nok ikke det er noe problem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå