Misti Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 hun er veldig utilpass opm dagen og jeg tror det er forde hun er så hard i magen? Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Regner med at dere skifter melken gradvis og ikke helt brått? Her var det flaske med Nan til morgen og kvelds, og vanlig melk til mat. For så å ta en flaske med vanlig melk f eks på morgenen. Nå er han 14 mnd, og har ikke fått Nan på 4 dager. Han har alltid vært plaget med hard mage, men er iallefall ikke blitt veldig mye verre nå når han får vanlig melk. Hva vi gjør for at magen ikke skal bli helt hard: Han er glad i Småfolks' Sviskepure, og kan få et halvt glass om dagen som dessert/mellommåltid Drikker mye vann mellom måltidene og til middagen. Biola produkter. Vet at naturell er å foretrekke, men når han liker godt den med bringebær, så får han den. Tenker at probiotikaen den inneholder er viktigere å tenke på Siden han er glad i jordbær, får han det nå som det er sesong. Noen kan jo bli løsere i magen av det. Grovt brød og frukt daglig. Banan kan visstnok både gi hard mage, eller løs mage, alt ettersom hvem unge som får det. Man har jo maltekstrakt... min gutt har aldri likt smaken av det, så det har vi ikke brukt.
beibis Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Lillejenta her fikk Biola naturell yoghurt for hard mage. En teskje om dagen var nok faktisk. Holdt på med det et halvt års tid før magen klarte seg på egenhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå