Tinkakatinka Skrevet 13. juni 2010 #1 Del Skrevet 13. juni 2010 Siden to av mine dagbarn slutter hos meg pga den en skal flytte til Bergen og en skal begynne på fulltid i barnehage, har jeg to ledige plasser fra august, men har forsatt en gutt på 2 år som har vert hos meg siden oktober 09. Jeg har erfaring og har gode referanser å vise til. Har selv store barn. Ellers er jeg en ansvarsfull, omsorgsfull og tålmodighet voksen med godt humør og har en positiv innstilling til det meste. Trives veldig godt å jobbe som dagmamma. Hos meg går vi på turer, på lekeplasser, har sang/lesestund, aktiviteter tilpasset barnets alder og vi går i åpen barnehage 3 ganger i uken. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstid og har mulighet å ha barn hos meg på heltid/deltid. Det er heller ikke noe problem om dere jobber turnus. Barna får tilpasset sine egne behov og rutiner samt dem får ett varmt måltid hver dag som er inkl. i prisen. Passer min. 3 barn fra 0-4 år. Har en liten innkjøringsfase hvor barnet blir kjent med meg / oss og omvendt. Prisen hos meg inkludere alle måltider, yoghurt, drikke, salve, våtservietter, et varmt måltid hver dag, frukt og åpen barnehage. Alt du trenger å ta med er klær og bleier til barnet. Jeg tar forskuddsbetaling og skriver kontrakt. Jeg stiller gjerne opp om dere har behov for pass i helger eller bare for pr. timer på ettermiddag. Du er velkommen til å ta en titt hos oss og vi ser fram til å høre fra dere. Om du er interessert eller vil ha mer info. kan du ringe meg på tlf 97422912 Eller e-post: [email protected] (Bor på Nærbø, Rogaland ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141974177-dagmamma-ledig-p%C3%A5-n%C3%A6rb%C3%B8-fra-august/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå