Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Har lest at det er vanlig at det kan komme en sterkere blødning igjen etter ca fire uker, og dette hadde jeg også. Og her er det altså igjen... Har også følt meg litt øm i magen til tider, og litt slapp i formen, men har hele tiden tenkt at dette skyldes at babyen tapper meg for en del energi. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du fremdeles?

Jeg mistet melken etter 3 uker og jenta mi ble da flaskebarn.

6 uker etter fødsel fikk jeg min første mens.....

Skrevet

Ja, jeg ammer fortsatt, så det er neppe mens allerede.

Skrevet

Det samme hadde jeg. Jeg slutta å blø friskt blod ca 4-5 uker etter fødsel, og gangske nøyaktig 6 uker etter fødsel fikk jeg en ny frisk blødning. Jeg la ut et innlegg her da, og var flere som mente det kunne være mensen, men nå snart 8 mnd etter fødsel har jeg ikke fått noe mensen enda, så hos meg var det bare slutten av renselsen.

Det er nok helt normalt uansett om det er renselsen eller mensen, men du kan jo nevne det på 6 ukerskontrollen hos legen.

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg skal jo på kontroll denne uka, så da får jeg nevne det :-)

Skrevet

Opplevde det samme som over. Hadde renselse til 5 uker etter fødsel. Så fikk jeg en liten blødning i et par dager ca 8 uker etter fødsel. Var ikke mensen, for den dukket ikke opp før ett år etter fødsel. Jeg har har også bare tenkt det var en rest etter renselsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...