Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på spray siden 2. juni og skal etter planen begynne på sprøyter 17 .juni. Problemet er at mensen ikke kommer, skulle ha kommet 9.juni. Noen som vet om forsøket blir avbrutt, da? Jeg hadde en spontanabort i påsken, og syklusen er nok ikke helt i rute.

Fortsetter under...

Hei. Ingen krise om du ikke får blødning. Varierende rutiner på klinikkene vet jeg, noen setter deg på en uke ekstra på spray, noen tar ul og bl.prøve for å sjekke etc.

Selv brukte jeg spray ved første forsøket mitt, og fikk ikke blødning etter 3 uker på spray. Gikk da en uke ekstra. Da var jeg klar for sprøyter fikk jeg beskjed om.

Blødningen fikk jeg forklart skal indikerer at du er ferdig nedregulert fikk jeg beskjed om den gangen av Porsgrunn, men ingen krise om du ikke har fått mensen.

Men ta gjerne en graviditetstest før du ringer klinikken din - mange som har klart å bli gravide naturlig mens de sprayet (ikke farlig!!)

Anbefaler deg å ringe din klinikk i morgen å høre med dem om deres rutiner HVIS du ikke får blødning før 17.juni, så får du helt sikkert beroligende svar med engang:=)

Lykke til:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...