Gå til innhold

Trenger tips!!! Han snur seg på magen med pose som har seler...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne etter 4 uker med bare styr på natta.

http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=130&varegruppeID=33&vareundergruppeID=0

Han vil IKKE sove på magen men snur seg ørten ganger i løpet av natta og våkner og gråter. Posen "slåss" han litt litt med de første nettene men så ble det bedre..

Men nå har han plutselig kommet seg rundt selv med selene..Hmm..Har det helt strammet inn på båndet og den er ikke rundt madrassen men under bunnen på sengen istedenfor.

Noen tips??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! La han sove på magen... Det er ikke farlig når de snur seg selv!! (Både helsesøstre og LUV sier jo dette.)

Skrevet

Leste det litt fort. Sorry. (Litt overtrøtt.)

Nei, jeg vet ikke hva du skal gjøre.

Skrevet

Hvor gammel er babyen din og kan han snu seg fra mage til rygg på dagtid?

Hvis han kan det på dagtid må han nesten bare lære å snu seg på natta også. Ellers må han venne seg til å sove på magen.

Jeg snudde Knerten den første måneden, da han ikke kunne snu seg selv. Nå er det sjelden jeg gjør det. Han får smokken (hvis han ikke finner den selv) så sover han etterhvert på magen.

Skrevet

Surr han inn i et pledd med armen ned mot sidene. Pass på å ikke surr for stramt, da kan det bli vondt. Jeg bruker fleece pledd nå siden det enda er kaldt men det får du prøve deg fram. Kjenner godt til både problemet og frustrasjon. Dette er det eneste som holdt mini i ro. Men når han våkner smetter han seg lett ut av det, men samtidig våkner han bare litt klarer han å slappe av å sove vodre til han er uthvilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...