Gå til innhold

Dere som hadde festeblødning, se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nemlig litt rosa på papiret i går. Kun èn gang.

I dag er det litt brunlig..

Pleier å spotte et par dager før mensen, men ikke så tidlig som dette.. Var 6 dpo i går. altså 7 dpo i dag:)

Dere som hadde festeblødning, hvilken dag fikk dere dette? Hvor lenge varte det og hvor mye var det?

Er dere i tillegg spottere?

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt festeblødning alle tre gangene, og derfor jeg har funnet ut at jeg er gravid. har fått det i den tiden jeg venter mensen, så først tror jeg at det er mensen som kommer, men så gir det seg etter litt.. Spotter?? hva er det?? at man blør?? jeg blødde bare første gang, og da mista jeg dessverre.. men tror det er veldig individuelt.. blødning trenger ikke bety noe, eller er starten på SA... men det er vanskelig å si.... lykke te :-)

Skrevet

Hei!

Jeg lurer også på litt ang festeblødning..

Fikk el på ny ei uke etter jeg hadde testet positiv og trodd el hadde vært denne syklusen.

Så egget slapp nok ikke, og jeg hadde el for 8-9 dager siden.

Hvis syklusen min hadde vært normal denne mnd, så hadde jeg hatt ikm igår.

Men nå må jeg vel vente ei uke ekstra.

Men igår morges og idag fikk jeg positiv el test.

(Bare tester for morro skyld, siden noen sier man får positiv el test hvis man har blitt gravid, og at man da tester positivt på denne før man ville gjort på en grav test.) Disse testene er fra billigtester, og for at de skal være heelt gyldige, så må teststreken være like sterk, eller sterkere enn den vanlige streken. Mine var ikke sterkere, men nesten like sterke. Tror nok testene tuller med meg. Men i ettermiddag har jeg hadd menssmerter, brystene mine er litt ømme og svulmet opp litt og jeg hadde bittelitt blod,slim på papiret.

Kan dette være festeblødning, eller er dette for seint?

Kan jo kanskje være mensen som er på vei også.

Det finner jeg jo ut utover kvelden :P

Skrevet

Min festeblødning kom to-tre dager før mensen skulle komme. Trodde mensen kom for tidlig og at syklus hadde forskjøvet seg (første pp etter p-pilleslutt), men det ga seg i løpet av dagen etter og gikk over til litt brunlig slim. Så ga det seg helt. Og da skjønte jeg hva som hadde skjedd :)

Men det er også normalt at det varer lengre. både friskt blod og brun utflod er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...