Carina har to små gull Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Heisann Det ser ut som du har god peiling på hva du driver med og jeg her god trua på deg Jeg lurte på om du kunne se litt på meg? Lurer veldig på om det ligger en graviditet å lurer noen plass? Har vært gjennom en MA i uke 20 og en i uke 8, begge i fjor. Er kroppen min i ubalanse? Går til akupunktur nå og håper på å få litt hjelp der. Blir veldig takknemmelig om du orker å svare meg. Er født 160181 Han 020470
Sanna28 Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Hei, Jeg får opp mye lyst rundt deg. Jeg tror akupunkturen hjelper deg til å løse opp mange blokkeringer i kroppen din. Jeg får opp september som en spesielt fin mnd for deg. Skal dere på en liten tur da også, kanskje?? Jeg har følelsen av sol og varme rundt deg. Jeg får også inn mye musikk rundt deg. Er du glad i musikk/festivaler etc? Jeg får opp graviditet til høsten. Jeg får opp en gutt. Jeg tror du får en veldig fin sommer i år! Lykke til!!
Carina har to små gull Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Tusen takk Jøss....jeg kjenner jeg får litt gåsehud her... Skal til kroatsia en tur i midten av august og oppleve litt varme der. Er også veldig glad i musikk. Skal på festival i juli og kanskje i september. Tror også det blir en flott sommer i år og har tenkt å nyte den til det fulle så satser vi på en graviditet til høsten Ser jeg har skrevet feil dato på mannen. Han er født 020479. Vet ikke om det har noe å si? Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå