Helene og spire sept 10 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Hei! Jeg er førstegangs og er 26+2 i dag og vi venter en liten jente! Men jeg har ikke kjent liv siden i går kveld!! Ho pleier vanligvis å røre masse på seg og sparker masse gjennom hele dagen, men nå er det helt stille, selv etter jeg har prøvd å spise sjokolade og drukket brus for å vekke ho! Det hjelper såklart ikke at jeg våknet med skikkelig mareritt i natt om at vi hadde mistet henne. Hvor lenge skal jeg vente før vi tar kontakt med føden?? Vil ikke være helt hysterisk heller, men blir jo kjempe redd for at noe kan være galt!
Limuna Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Hm... Ikke godt å si. Sannsynligvis er det ikke noe galt, men har du prøvd å drikke noe ordentlig kaldt? Prøv et glass sukkerholdig saft med isbiter i, og legg deg så på sofaen ei god stund. Hvis du er usikker er det bedre å ringe sykehuset. ikke noe ålreit å gå rundt å bekymre seg unødig.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Jeg er 27+6 i dag.. De to siste dagene har jeg kjent mye mindre liv enn før så har gått rundt å bekymret meg litt sjøl. Det gikk nesten ett helt døgn her om dagen før jeg kjente noe for før kjente jeg masse liv vær kveld og vær morgen. Jeg kunne gi ett dult på magen å alltid få svar tilbake viss jeg ventet ett 1/2 -1 min.. Men ikke nå lengre. Kjenner litt liv på ettermiddagen og av til små dult sånn ellers en sjelden gang. Men var hos jordmoren i går og alt er helt supert med lille tassen. Men fikk vite at han lå med hodet ned så kan være derfor jeg kjenner litt mindre enn vanlig.. Men viss du ikke kjenner noe i løpet av kvelden så kan du bare ta en liten rask tlf på fødeavdelingen å høre med de =)
Muffinsmamma Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Ring om du er bekymra, de kan svare deg ordentlig. Alle har nok opplevd det du opplever, husker jeg hadde det sånn enda senere i svangerskapet - utrolig ubehagelig, drakk saft og alt og kjente ingenting. Men plutselig kom det tilbake igjen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå