nyrestein Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har så lyst å få til en ul snarest. Tror det blir tvillinger på oss, og vil gjerne få det avklart.. Har tvillinger i både min og min manns familie, men ennå ingen i vår generasjon. Anyone?? :-)
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Tror det finnes, men vet ikke hvor. Har selv forhørt meg om temaet, og fikk da vite at det ikke finnes andre steder, nord for Bodø, enn i Tromsø by en plass. Så søk det opp. Eller kanskje noen andre vet hvor det er?
SmalaSussie Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Du kan ta en telefon til Gyn Tromsø, 77 61 17 07. Har pleid å bruke dem, både med og uten henvisning. Eneste at egenandelen blir kanskje større uten henvisning. Skader ikke å ringe å høre Lykke til!
MammaFraTromsø Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Ultralydklinikken har også åpnet i Tromsø, de er veldig flinke men tror gynconsult er litt billigere..på www.ultralydklinikken.no kan du hvertfall lese om de
nyrestein Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2010 Heia jenter Tuusen takk for tilbakemeldinge' fra dåkker. I mårra har æ et par telefona å ta. Har nemmelig stoor mistanke om tvillinga her.. har veldi-veldi løst å se om det blir en eller to. Det her' blir nesten litt førr spennandes;-D
HW & MW + nr3 Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Hei! har du fått time til privat ultralyd? jeg er også fra Tromsø og har et ønske om tidlig ultralyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå