Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å få til en ul snarest. Tror det blir tvillinger på oss, og vil gjerne få det avklart..

Har tvillinger i både min og min manns familie, men ennå ingen i vår generasjon.

Anyone?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det finnes, men vet ikke hvor. Har selv forhørt meg om temaet, og fikk da vite at det ikke finnes andre steder, nord for Bodø, enn i Tromsø by en plass. Så søk det opp. Eller kanskje noen andre vet hvor det er? :)

Skrevet

Du kan ta en telefon til Gyn Tromsø, 77 61 17 07. Har pleid å bruke dem, både med og uten henvisning. Eneste at egenandelen blir kanskje større uten henvisning. Skader ikke å ringe å høre :) Lykke til!

Skrevet

Ultralydklinikken har også åpnet i Tromsø, de er veldig flinke men tror gynconsult er litt billigere..på www.ultralydklinikken.no kan du hvertfall lese om de :)

Skrevet

Heia jenter

Tuusen takk for tilbakemeldinge' fra dåkker. I mårra har æ et par telefona å ta.

Har nemmelig stoor mistanke om tvillinga her.. har veldi-veldi løst å se om det blir en eller to. Det her' blir nesten litt førr spennandes;-D

Skrevet

Hei! har du fått time til privat ultralyd? jeg er også fra Tromsø og har et ønske om tidlig ultralyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...