Gå til innhold

noen hjelpe meg? SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

=( gikk på do istad, og da kom det litt friskt blod på papiret og falt noen dråper i do.. håper ikke dette er en SA.. hva trur dere? =/

har vel ikke vondt, men bare SVAKE SVAKE murringer som jeg har hatt siden jeg fant ut at jeg var gravid!!!

skal jeg roe meg ned, er dette vanlig? eller ??

noen opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan vel ikke være en festeblodning som er kommet? jeg er snart 7 uker....

Skrevet

Det er flere steder det står at det er helt normalt med blødninger i de første mnd av svangerskapet. Og har også lest at om du har en SA så blør du mye mer enn en vanlig mens... Men jeg er desverre ikke noen lege som kan garantere at det jeg skriver er riktig :/ kan du ikke ringe legen å høre om en tidlig ul?

Krysser fingrene for at alt er bra!

Skrevet

ja, sant!!

blødde litt i dag også, men ser ut til at det er gitt seg?!

jeg har ikke hatt noen smerter kun litt øm av å til(det har jeg vært siden jeg fant ut at jeg var gravid) høres dette ut som en SA?

krysser viiirkelig fingre for at det er bra der inne!!!

Skrevet

forresten, jeg er fortsatt kvalm.. sunt tegn om man har blødd litt? =)

Skrevet

slapp av, jeg har gått slik siden mandag. Ingenting tyder på at det er en SA, men litt blod kom mandag og torsdag og imellom og etter nå hardet kommet en del brun utflod. Det kan være en rift som gjør det, polypper på livmorhalsen og andre småting vistnok. Det er veldig vanlig fikk jeg beskjed om og jeg skulle prøve å slappe av. Blir du for urolig så ring legen din i morgen.

Jeg har også den evinnelige murringen, og kvalmen min har bare blitt sterkere. Nå tror jeg jaggu bekkenet mitt har begynt å tulle og, slik det gjorde med min første :(

Gode tegn, men langt fra behagelige.

Skrevet

okei, da håpr jeg det ikke er noe farlig=)

men, det e vel lurt å ta en UL? har du vært på ul etter dette?

hvis det er sa, blør man mye da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...