Gjest Kira06 Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Jeg hadde et planlagt keisersnitt pga tverrleie for ca 8,5 mnd siden. Hadde lite problemer etterpå, og var raskt på beina igjen. Men lurer litt på om noen andre her også alltid er "varm" på arret? Det er akkurat som om huden min rundt snittområdet er litt varmere enn huden på resten av kroppen. Ikke det at det plager meg så veldig i hverdagen akkurat, men er litt nysgjerrig på om det er "normalt"
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Vet ikke om det er normalt, men jeg hadde det litt sånn selv.... Jeg var varm på deler av arret og litt følelsesløs på andre deler av arret. Fikk tips av legen min om at jeg skulle massere på arret for å få tilbake følelsen. Masserte med en slags grov vott i noen minutter hver gang jeg dusjet. Denne varmefølelsen ble borte og resten av følelsen kom tilbake. Så nå merker jeg ikke noe uvanlig med arrert Er nå 11 mnd siden jeg hadde KS.
Gjest Kira06 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Takk for godt tips! Har det sånn selv noen steder på arret, akkurat som en slags lokalbedøvelse... Da skal jeg teste ut litt massasje der, og er jeg heldig forsvinner fettet også
Rampongi Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 ah, takk for tips om massering. Hadde jeg ikke tenkt på en gang. Jeg har ikke den varme følelsen, men kun følelsesløs under arret. Det er 9 mnd siden mitt haste-snitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå