Ung-Becca Skrevet 12. juni 2010 #1 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er gravid.. Men aner ikke hvem som kan være far til barnet.. Dere skjønner, på en fest natt til 30 Mai hadde jeg tilfeldig sex med en kompis, vi brukte ikke beskyttelse men han klarte ikke å komme. Tirsdag 01 Juni hadde jeg sex med eksen min, også uten beskyttelse (dum som jeg er) og han fikk orgasme. Dagen etter altså onsdag 02.06 merket jeg smerter i magen (mulig eggløsning?) denne varte ca. frem til fredag 04.06 merket straks ømme pupper osv. Jeg vet det er umulig og vite hvem det kan være. Men hva tror dere??? Noen som har noen spesielle erfaringer med dette? Åhhhhh. Jeg blir gal, det passer meg utrolig dårlig og bli gravid nå! Uansett så burde ingen av de være fedre.. Eksen vet selvfølgelig ikke om han andre, og jeg aner ikke hvordan jeg skal fortelle at det kanskje ikke er han som er faren.. En lang historie der.. Vurderer Abort, men jeg vil virkelig ikke det! Uff, for en kinki sittuajson.. Takk for alle som svarer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141971406-hjelp-hvem-er-far/
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Del Skrevet 12. juni 2010 Høres akkurat ut som min situasjon, bare at jeg allerede har fått babyen. Hadde også ubeskyttet sex med to, ene var eksen min. Fortalte han at jeg er gravid og han ble så glad! Føler meg virkelig dum for at jeg ikke sa at det ikke er sikkert at det er han som er faren. Nå har han blitt glad i barnet og gleder seg til å vokse opp med det. Samme med familien hans. Men har nevnt for han nå at det ikke er så sikkert, så han har lyst på farskapstest. Lurer på hvordan det går. Vet det kommer til å såre han veldig mye når det viser seg at han ikke er faren, for jeg har på følelsen at han ikke er det siden barnet ikke ligner på han i det hele tatt (har ikke samme farge på håret som jeg og eksen min). Men er vel uansett best å få det unnagjort mens barnet fortsatt er så lite at det ikke kan huske dette. Vurderte også abort:) Glad for at jeg ikke tok det, til tross for trøbbel med far:P hehe Tror nok det skal gå bra med deg hvis du bare er ærlig med begge to, da får du det så mye bedre! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141971406-hjelp-hvem-er-far/#findComment-141972466
runag Skrevet 13. juni 2010 #3 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er vel nesten sikkert at det er han som fikk utløsning? Altså eksen din? Vet det er mulig å bli gravid ellers også, men det skal jo ganske mye mer til. Vi har hatt sex med "hoppe av i svingen-metoden" i over et år, og har ikke blitt gravide. Men det kan nok være forskjellig hvor lett det skjer befruktning uten utløsning. Uansett, misunner deg ikke, vanskelig situasjon og et dilemma. Jeg tror kanskje jeg ville satset på at det er eksen, og så tatt en dna-test når barnet kommer for å være sikker. Men vanskelig å gi råd i en sånn situasjon, du må kjenne etter hva som føles riktig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141971406-hjelp-hvem-er-far/#findComment-141975912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå