Gå til innhold

Usannsynlig sterke menstrasjonssmerter etter pergo?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen andre her som har opplevd utrolig sterke menstrasjonssmerter etter pergokur? jeg har vanligvis veldig sterke smerter hvor jeg ikke klarer å gå i perioder, men det jeg opplevde i natt var helt urtolig vondt, kjentes ut som noe rev seg løs inni meg, jeg måtte ligge i fosterstilling, og kom meg ikke opp, tårene spratt ut av øynene på meg og jeg vred meg i smerter. Tok først 600 mg ibux, en time etterpå tok jeg en til, etter 1200mg ibux lå jeg framdeles å vred meg i smerter. Mannen min kjørte meg opp på legevakta for å få hjelp, vi satt og ventet i tilsammen nesten 2 timer, og etter blodprøve, urinprøve, gynekologisk undersøkelse og konferering med gynekolog fant de ingenting galt. Heldigvis var jeg ikke gravid, så det var ikke abort eller svangerskap utenfor livmora, det var det jeg var mest redd for. Legen mente det kunne være at jeg hadde fått cyster pga pergoen og at disse hadde fått en vridning. Jeg fikk paralgin forte og fikk beskjed om å komme tilbake om det ble verre. Når jeg kom hjem stompet jeg av, sliten og full av smertestillende. Tar nå 1 paralgin forte og en 600mg ibux ca 4gr i døgnet for å holde smertene på avstand. Er det noen der ute som har opplevd noe lignende? Synes dette var skikkelig skremmende...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...