Rime Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 I dag er jeg 11+6 og har ikke hatt noen problemer i svangerskapet, men i dag våknet jeg og gikk for å tisse, og når jeg tørket meg var det lit lys, lys rødt blod på toalettpapiret, men det forsvant etter noen tørkerunder, og etter det har jeg ikke blødd. Blei så klart urolig siden dette ikke har hendt meg tidligere, men no føler jeg meg helt fin, litt vondt i magen, men det har jeg hatt siden uke 1, og det hadde moren min når hun gikk med meg! Hva tror dere, er det noe gale?
To gutter + spire Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Da jeg var gravid med nummer to fikk jeg en liten blødning , var da i uke 13 . Var lyserødt i begynnelsen og brunt utover dagen. Jeg ble veldig urolig og ringte legevakten , fikk komme inn for å skjekke. Da fant legen heldigvis hjertelyd og blødningen gav seg samme kveld. Det er ikke alltid man kan høre hjertelyd så tidlig som du er nå . Og har det ikke kommet mer blod er det helt sikkert fint. (noen blør jo mye uten at det er SA) Men ta kontakt med lege hvis du går å bekymrer deg mye. Det er slitsomt... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå