togutter-08og10 Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Har sett på Ikea, der hadde de ikke. Gjerne ispinner som ikke er så store, og som fryses en og en. Lokket bør sitte godt p når du skal legge dem i fryseren. Noen som har gode og sunne oppskrifter? Har prøvd yoghurt og jordbær mikset sammen, godt og sunt. Andre forslag?
MillaCamilla Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Mange fine oppskrifter i siste "Foreldre og barn". Mango og kokosmelk-isen var kjempegod. Kjøtt fra 2 stk mango og 2 dl lett kokosmelk + saften av pasjonsfrukt eller sitron. Jeg kjøpte isformene på "Pytt i panne".
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 skulle foreslå ikea jeg..... kjøpte våre der.... (men det er vel fare for at de er utsolgte nå?)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Jeg kjøpte noen på Europris forrige uke. Helt greie.
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 kjøpte på euro kjempelure med liten drikketut i festet til smelta is eneste var at de var litt store
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Åhlens, 49 kroner for fire. Appelsinjuice og jorbær blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå