xmilla Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 MMM...har et barn fra før...skulle gjerne fått nr 2 nå..skulle hatt mensen på torsdag, ikke kommet enda..har noen symptomer på graviditet..men er vel gjerne innbildninger..tok en test i dag....helt hvit var den...noen andre som opplever det samme? V/ første graviditet ble jeg gravid på første forsøk og jeg skjønte med en gang jeg var gravid..
<3Tingeling<3 Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Hei:) Jeg skulle hatt mensen for 2 uker siden og har fortsatt ikke fått den eller positiv test. Jeg har og en fra før og med han fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei, så det er jo håp;) Du får ha lykke til og håper det er en liten spire;)
xmilla Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2010 Oj såpass som 6 uker...jeg tror det viste seg dagen etter på test sist hos meg...håper jeg er gravid for synes en forsinket mens er jo bare bortkastet tid..hi hi..da må jeg starte med godt mot på neste periode..mmm..lenge har dere prøvd da?
<3Tingeling<3 Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Ja jeg syns det er så irriterendes. syns den bare kan komme så vi kan fortsette å prøve. vi har prøvd siden januar. begynner å bli ganske så lei nå. men sønnen min tok det bare 2 mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå