..snøklokke.. Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Ønsker så å få vite om vi får gutt eller jente! Jeg er født 27 juni 76 og mannen min 29 des 73. Termin midten på demsember. Tusen takk hvis du tar det tid:)
Sanna28 Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg får opp jente. Har du jenter fra før av? Jeg fikk opp 20. desember som en mulig dato. Evt 18. Når har du fått termin?
..snøklokke.. Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Å tusen takk for svar!! ) Vi har to gutter fra før, og jeg lyger jo hvis jeg sa at jeg ikke kunne tenkt meg en jente:). Jeg har menstermin 16 desember, men gynekologen har forskjøvet den et par dager, til rundt den 20:) Så kan virke som det du ser er riktig. Igjen, tusen takk:)
Sanna28 Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Jeg fikk veldig jentefølelse rundt deg, så jeg trodde nesten du hadde jenter fra før av også. Det kan hende det er håpene og ønskene dine om å få ei jente nå jeg fanget inn også. Det er ikke så rart du ønsker deg jente når du har to gutter. Det må være lov Det blir spennende å høre hvilket kjønn det er!! Vil du vite det på UL?
..snøklokke.. Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2010 Ja, jeg vil vite på UL:) Er altfor forveten for å la være. Jeg har to nydelige gutter som jeg selvsagt elsker mer enn alt annet, men dette blir siste barnet vårt, og ja, det hadde vært koselig å oppleve en jente også. Men har i grunnen vært veldig innstilt på gutt, så blir spennende å se på UL om en måned. Kan oppdatere deg hvis du vil? Ha en strålende lørdag kveld videre, og takk enda en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå