sheba83 Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 du så på meg og du fikk ikke opp noen graviditet på meg nå, og at noe var i ubalanse. klarer du å få opp noe som helst om hva det kan være, eller hva jeg kan gjøre for å bli gravid? eventuelt om du ser når jeg kansje har el neste gang. har utrolig variasjon på lengden av syklusen fra 30 dager til 40. jeg er født 11.03.83 håper du tar deg tid, er så fortvilet
Sanna28 Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Hei, Jeg mener jeg husker nicket ditt, men jeg husker ikke helt hva jeg skrev til deg. (Jeg legger ikke "spådommene" på langtidsminnet. Jeg kan ikke huske alle jeg spår, men jeg vil heller ikke huske alt. Det er litt bra i forhold til taushetsplikt etc.) Jeg tror ubalansen jeg så på deg er syklusene dine. Du har litt lange sykluser innimellom. Jeg har følelsen av at du er i begynnelsen av en syklus nå. Evt helt på slutten av en og venter på ny syklus. Jeg får opp dag 20 som en god dag for deg. Hvis du er i begynnelsen av en syklus nå, så bør det være i slutten av juni evt begynnelsen av juli. Jeg vil absolutt si det er muligheter for å bli gravid da. Jeg får opp både gutt og jente på deg. Jeg tror det er jente først. Så gutt. Hva med å prøve alternativ behandling for å få orden på syklusene dine? Akupunktur el.l? Har du snakket med legen din om dette? Kan du evt få noe som hjelper deg med å få mer regelmessig syklus? Har du eggløsning hver syklus? Jeg får opp noe i forhold til dette. Jeg tror du har mest eggløsning fra den ene siden. Muligens høyre? Har du merket noe til dette? Men det er ikke nødvendigvis sånn at alle må ha like sykluser - som er like lange hver gang. Det er kanskje dette som er naturlig for deg og kroppen din! Det er viktig å akseptere ting som de er. Det tror jeg kan gjelde flere ting i livet ditt. Det ligger nok noe i stress også. Det kan hjelpe deg å stresse ned litt og sette fokus på litt annet enn graviditet. Nyt sommeren og kos deg. Jeg får opp høsten som en god periode for deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå