Gå til innhold

Hva er det mest spesielle (må ikke akkurat være det styggeste du har hørt altså) navnet du har hørt noen kalle babyen sin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alvarin høres ut som en medisin...

"Jeg var veldig syk men legen skrev ut Alvarin til meg og da ble jeg raske bedre"

:-)

Ikke ment som kritikk :-)

Det har jeg hørt før, synes Mynthe er fint jeg men hadde aldri fått med meg gubben på å kalle datteren vår det.

Annonse

3 søsken som heter Celine, Eline og Line. 3 varianter av samme navn. Litt lite kreativt eller? Får de en til blir det sikkert Ine...

Har hørt rykter om tvillingutter som heter Osama og Obama. hehehe.. Men det må vel nesten være tull tror jeg..:)

He he. Dette var underholdende lesning.

I harry-sjangeren kjente jeg en gang i tiden en gutt som heter Tony-Reidar.

Noen over her skrev at de synes Noah på jente er rart, for meg er det omvendt, har brukt litt tid til å vende meg til at folk kaller små norske guttebabyer for dette. Jeg har nemlig bare møtt på jenter som heter Noah tidligere (i Israel), tror det er ganske vanlig.

Kjenner også til de to brødrene Willy/Abel, men det må sies at de ikke akkurat er babyer da. De er vel i sekstiårene?

Annonse

Kjenner også til de to brødrene Willy/Abel, men det må sies at de ikke akkurat er babyer da. De er vel i sekstiårene?

I min hjembygd bodde de koselige gamle damene Aranda og Signora!

Ellers er det noen navn som ikke er så rare i seg selv, men bruken av dem kan være rar, f eks den gamle mannen som het Marian!

De uttalte det sånn at det rimte på Adrian, da, men jeg tenker bare på Marian(n), og da blir det dame.

Kjenner også en dame- Jørun, noe som er veldig merkelig i min verden, der Jarand og Jørund er mannsnavn.

Og en gang hadde jeg en sjef som het Augund. Han er nok en av veldig få som heter det nå, men det er tradisjon i familien hans.

Jeg synes heller ikke at Noa er et merkelig navn for en jente. Kjenner flere jenter som heter det, men ingen gutter. Synes ikke engang det lyder spesielt maskulint.

Jeg syns at Mynthe var et nydeligt navn! Theoline også <3

Jeg vet om en som gav datteren sin navnet Ella Madelaine :P For hjemmesnekkra og sukkersøtt etter min smak!

Noah Nathaniel... Huff så fælt!

Min oldefar ble konfirmert sammen med ei som het

Storma Nordvesta Orkana.

Stikk den. Tipper det var litt ruskevær da hun ble født!

Hørte om ei ikke altfor oppvakt dame fra Tyskland, der Brian er veldig populært.

Hun ville at ungen skulle hete Brian (engelsk uttale) men stavet det Brain! Herlig. Blir sønnen like glup som mora så blir det skikkelig lættis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...