Gå til innhold

Hva er det mest spesielle (må ikke akkurat være det styggeste du har hørt altså) navnet du har hørt noen kalle babyen sin?

Anbefalte innlegg

Borg er et ølmerke, men Idun, Thale/Tale og Emre er da helt vanlige navn. Idun er grusomt.

Emre er et nydelig navn, og det er veldig vanlig i Tyrkia f x, men jeg vet også om norske barn med det navnet

Fortsetter under...

Vet om en gutt som heter Tom Jerry :-) Så i avisa at han hadde blitt storbror og at lillebroren også hadde et navn fra tv-verdenen, menb husker ikke hva det var. Var noe i Luke Sylvester-sjangeren...

Annonse

Vet om en voksen mann som heter Jarbel. Oppkalt etter sin far (Jarle) og sim mor (Isabell) Ganske kreativt :-)

Annonse

Søstrene Storm og Tyra.

..vannvittige navn på to søsken, men de passet det så bra, at navnene ble mye penere på dem enn en skulle tro :)

Storm med masse villt hår, lynende, mørkebrune øyne, gyllen i huden. Hun kunne sette et blikk i deg, og du ble målløs. Skummelt vakker!

Tyra med knallblå øyne, lys, lys blondt hår, og sta som jeg aldri har sett noen andre har vært. Men snill og god som dagen er lang!

Nå er det riktignok noen år siden jeg møtte på disse søstrene, og kommer nok ikke til å se dem igjen heller. Men de to, glemmer jeg aldri!

Tjøstolf, min tippoldefar. Mammas favorittnavn frem til Kongo-saken.

Skjalvor (jente)

Audgunn (jente)

Tvillingene Dag-Inge og Inge-Dag (voksne menn i 50-årene).

Var en dame her inne for en stund siden som hadde en sønn som het Castor Troy. For de som har sett face/off blir vel det navnet en SMULE spesielt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...