Gå til innhold

Hva er det mest spesielle (må ikke akkurat være det styggeste du har hørt altså) navnet du har hørt noen kalle babyen sin?

Anbefalte innlegg

Perly, Ninja, Ilona, Luis, Elfrid, Melita, Salmøy, Ingulf, Leidulv og Leidvor er de jeg kom på i farten som er mest uvanlige.

Anonymous poster hash: 9e37f...618

Fortsetter under...

Perly, Ninja, Ilona, Luis, Elfrid, Melita, Salmøy, Ingulf, Leidulv og Leidvor er de jeg kom på i farten som er mest uvanlige.

Anonymous poster hash: 9e37f...618

Leidulf vet jeg om minst 5 som heter.

Anonymous poster hash: 502d3...398

Ivo, Solan, Bork, Bærthe (lærer til barnet mitt) Noen jeg kom på i farta.

Anonymous poster hash: c4a88...314

jeg vet om ei som heter Æsæl.. det må faktisk være noe av det rareste.. Hun er ikke Norsk heller, noe som gjør det enda rarere for meg..

Også er det en liten gutt som heter Kjell-Noah... Er nok oppkalling da..

Anonymous poster hash: 16cb1...ff9

Noe kan ha vært feilstavet fra avisens side tenker jeg. Kanskje ungen heter Noa eller Noel. Det finnes endel spesielle navn, enig i det. Men jeg synes det er litt leit når det er nevnt så spesifikt som to søsken navn da det er lett å kjenne igjen eller link med bilde av babyen. Det blir jo nesten mobbing ...

Anonymous poster hash: d58ed...f9b

Enig. Her er det mange navn som er one of a kind, og da blir det lett å identifisere. Jeg synes egentlig denne tråden er mer enn bare "nesten mobbing". 

Annonse

Jeg kommer aldri over Ole Johnny Ronny Reidar, som gikk i klasse med søsteren min. Vet om ei Aud Michelle også, og synes det er en spesiell kombinasjon. Men ingenting slår Barbie Anastasia.. Datteren til en gammel klassevenninne av meg. ;)

Anonymous poster hash: d7066...5bf

Charita. Blir det Karita eller Tsjarita?

Anonymous poster hash: 4f915...f0b

Spesielt navn på norsk jente. Men om det staves Ch, skal det altså (på norsk) uttales Tcharita :)

Anonymous poster hash: f4344...969

Sønnen min heter Alvarin.Jeg har for det meste fått positive kommentarer, og alle biter seg merke i gutten med det spesielle navnet. Det betyr vakker/lys som en alv og rask som en ørn=)

Den gutten jeg kjenner som heter Alvarin,er helt nydelig :)

Kjenner en mann som heter Boy. "I am Boy" 😜

Anonymous poster hash: c7a4e...ded

Ikke hørt om Boy, men Boye er jo et gammelt norsk navn!

Anonymous poster hash: f686a...f2e

jeg vet om ei som heter Æsæl.. det må faktisk være noe av det rareste.. Hun er ikke Norsk heller, noe som gjør det enda rarere for meg..

Også er det en liten gutt som heter Kjell-Noah... Er nok oppkalling da..

Anonymous poster hash: 16cb1...ff9

Æsæl sin bror heter Æli😉

Og det er andre språk enn norsk som har æ-lyden. Persisk for eksempel. Og da er det vel naturlig å bruke æ når man skriver med latinsk alfabet...

Annonse

Mye rart i området her, f.eks Guri Berthe, Anne Pearl, Meibel, Vincent Karl Johan, Leiv-Eivind, Edvin-Gustav, Tor-Kåre, Peggy..

Anonymous poster hash: 2ab2b...cbd

Margit Elvira

Hun kjenner jeg og:) Margit er oppkalling da, Elvira brukes til daglig. Men jeg syntes og kombinasjonen ikke er det mest heldige:P Margit er ikke pent, hadde nok funnet et penere navn i slektstreet når jeg skulle kalle opp:)

Anonymous poster hash: bb1c1...337

Ikke hørt om Boy, men Boye er jo et gammelt norsk navn!

Boye er vel et etternavn?

Anonymous poster hash: 9f5aa...8a4

Jeg har ei venninne som heter Tjellaug til etternavn. Tror du hun har måttet stave navnet sitt noen ganger, eller?

Fra Stryn, eller?

Anonymous poster hash: ea044...df3

Boye er vel et etternavn?

Mulig at noen heter det til etternavn, jeg vet bare om to som heter det til fornavn.

Melina..... De som kaller datteren sin for det, kan ikke være helsepersonell😂😂😂😂

Anonymous poster hash: ec7fd...d51

Vilde- Mathilde? Hehehe.... Spencer Nicolay... Say no more.. Emylin (riktig stavemåte: Emmelin, uttales: Emmelinn) Funnet opp av en dysletisk mamma) Moren slang også på et mellomnavn- Natalje. Flott. Ellers er jo Junior et fint navn. Vet om en 2 åring som heter Sigbjørn junior etter far, og går bare under Junior. Grøss.

Emylin Natalje    oh my......

Anonymous poster hash: 9bc43...80c

Mange rare/stygge/merkelige navn.

Men det jeg syns er spesielt rart, er når foreldra ikke bruker navnet på barnet, og bare kaller det "storebror", "søster", "knerten" osv....

Mange rare/stygge/merkelige navn.

Men det jeg syns er spesielt rart, er når foreldra ikke bruker navnet på barnet, og bare kaller det "storebror", "søster", "knerten" osv....

Eller "kidden".grøss

Conradine. Virket som det var tenkt å ha en conrad men så ble det en jente.

Stiian Emiil(emil er fint å stian ok, men når man setter dem sammen og det skal uttales med lang i, da blir det litt feil og tungt)

Anonymous poster hash: 193d8...025

Ynwa😄 Stakkars unge hvis hun finner på å holde med et annet lag enn Liverpool😁

Anonymous poster hash: e8cfb...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...