Gå til innhold

Hva er det mest spesielle (må ikke akkurat være det styggeste du har hørt altså) navnet du har hørt noen kalle babyen sin?

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg synes at Sokrates Helge er en uvanlig kombinasjon... Navnene er helt greie hver for seg, men kombinasjonen blir litt rar...

Anonymous poster hash: 9b5c7...b5f

Fortsetter under...

Gine Line. Fysj for et sukkersøtt navn!

"Det er ikke lov!" sa mannen min da jeg leste dette dobbelt navnet.

Anonymous poster hash: 5e0d0...859

Linus. Minner meg om det grønne tykke snørret som barna har hengende fra nesa si .say no more

Anonymous poster hash: 82985...266

Noe kan ha vært feilstavet fra avisens side tenker jeg. Kanskje ungen heter Noa eller Noel. Det finnes endel spesielle navn, enig i det. Men jeg synes det er litt leit når det er nevnt så spesifikt som to søsken navn da det er lett å kjenne igjen eller link med bilde av babyen. Det blir jo nesten mobbing ...

Anonymous poster hash: d58ed...f9b

Annonse

Vet ett søskenpar som heter Jan-Johan og Ina-Katharina.. Jeg liker ikke de navnene! Og, selvom det ikke var på en baby nå for tiden, het bestefaren til bestevenninen min Godtskalk. (Ikke nok med det, han het Godtskalk Godtskalkson..)

Nå tissa jeg nesten på meg når jeg lo 😂😂😂

Anonymous poster hash: c4a88...314

He-he, min datter heter Abelone og får jeg ei datter til skal hun hete Mynthe (som ei annen skrev her).Vet om en jente som har Fernanda til mellomnavn, ikke stygt men heller uvanlig.

Fernanda er uvanlig. Men Abelone og mynthe, det er mer vanlig da eller?

Anonymous poster hash: c4a88...314

Der jeg bodde før var det ei jente som het Liss Mona. Det var sært synes jeg.

Ellers het en gammel dame i nabolaget Basslaug. Oppkalt etter sin gamle onkel Bastian :P

Ellers har jeg hørt Jon-Odin, Chanella, Lykke-Linnea, Rod-Even og Snø (jente).

Anonymous poster hash: 28acf...e78

Der jeg bodde før var det ei jente som het Liss Mona. Det var sært synes jeg.

Ellers het en gammel dame i nabolaget Basslaug. Oppkalt etter sin gamle onkel Bastian :P

Ellers har jeg hørt Jon-Odin, Chanella, Lykke-Linnea, Rod-Even og Snø (jente).

Anonymous poster hash: 28acf...e78

Kanskje det er min datter du kjenner. Hun heter Snø 😊

Anonymous poster hash: e10f1...04e

Annonse

Studerte en hang med ei som heter Eva Gina. Fine navn, men hun hadde fått litt pes i oppveksten for navnets betydning hvis du dropper e'en og sier resten i et ord.

Anonymous poster hash: 0f0e5...89c

NOESeriøst... Leste det i avisa; Noe veide ... g og var ... cm.Kan da vel ikke kalle babyen sin for NOE???

😂😂😂 Noe har kommet til verden👍🏻

Anonymous poster hash: b5adc...d60

Tor-Elleve. Uttes Tor-Elve altså 11 😅

Anonymous poster hash: f750c...9d0

Uttales

Anonymous poster hash: f750c...9d0

På samme strand, samme dag hørte jeg en far rope "Olympiaaaaa!", og datteren min møtte en jente som het Tia-Chantel. Omg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...