Gå til innhold

Hva er det mest spesielle (må ikke akkurat være det styggeste du har hørt altså) navnet du har hørt noen kalle babyen sin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med Storm Ariel. På ei jente.

Begge navna er da vitterlig guttenavn, selv om Ariel noen ganger brukes til jente.

Annonse

Emmerense var et nytt navn for meg, før vi ble kjent med en jente som heter det. Nå er det et av mine favorittnavn:-)

syns Theoline er litt rart.. akkurat som om de ønsket seg en Theodor??? Har også ei nabojente som ble døpt Huldeborg....

Vet ett søskenpar som heter Jan-Johan og Ina-Katharina.. Jeg liker ikke de navnene!

Og, selvom det ikke var på en baby nå for tiden, het bestefaren til bestevenninen min Godtskalk. (Ikke nok med det, han het Godtskalk Godtskalkson..)

Annonse

Storm Ariel! Stakkars jente!!! Virker nå litt rar hun mora...

Søstrene Maria og Marina og. Dårlig gjort!

Synes ikke Ivo eller Tristan Alexander er det helt store heller, men men hver sin smak

Jeg synes Mynthe var fint, jeg! Noe jeg synes er rart er noe jeg leste her på Barn i magen i dag, nemlig å kalle babyen sin Leah når datteren man har fra før heter Thea. Litt sånn Ole, Dole og Doffen..

Storm Ariel? Her er det vel noen som har misforstått? Litt Karsten-Beate klang over det.. Ett barn kan ikke ha både gutte og jentenavn. Til tross for den nye navneloven er vel fortsatt barn beskyttet mot åpenbart uheldige navn?

He-he, min datter heter Abelone og får jeg ei datter til skal hun hete Mynthe (som ei annen skrev her).

Vet om en jente som har Fernanda til mellomnavn, ikke stygt men heller uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...